Terima Kasih Cikgu Kerana Mendidik Anak Saya

Al-fatihah Cikgu Abd Aziz Jaafar Semoga ditempatkan dikalangan org2 yg beriman. Minta maaf atas yang telah saya buat kesalahan kepada cikgu.

Dr Radzi Jidin Cikgu Dalam Keadaan Yang Amat Mencabar Sepanjang Setahun Yang Lalu Guru Guru Yang Mengajar Murid Tingkatan 5 Bertungkus Lumus Menggunakan Pelbagai Pendekatan Bagi Mendidik Anak Didik Mereka Yang Bakal

Kalau tak puan tak suka maafkan saya jelasnya.

Terima kasih cikgu kerana mendidik anak saya. View this post on Instagram. Tiada sedikit pun riak rasa diwajah Peter. Dia bukan saja cikgu kat sekolahdia juga cikgu yg mengajar aku erti kehidupan mendidik aku sejak lahirI miss you so much abah.

Namun tanpa menjadikan ia sebagai halangan beliau cuba sebaik mungkin untuk mendidik anak muridnya menjadi seorang insan yang berkaliber. Kepada cikgu dan pengasuh anak istimewa saya di pusat pendidikan khas. Assalammualaikum guystajuk artikel saya harini macam lain sikit daripada sebelum ni sebabnya saya nak ucap TERIMA KASIH CIKGU KERANA MENGAJAR AMMAR YANG ISTIMEWA.

Khutbah Jumaat 16 Mei 2014. Terima kasih kerana berani terima cabaran. Pagi ini sampai sahaja ke sekolah saya bergegas mencari Peter di kelasnya.

Peranan mendidik anak-anak tidak harus diletakkan seratus peratus di bahu guru-guru bahkan guru hanya. Al-fatihah Cikgu Abd Aziz Jaafar Semoga ditempatkan dikalangan org2 yg beriman. Terima kasih kerana mendidik dengan penuh dedikasi dan bertanggungjawab.

23122015 Alhamdulillah semoga usaha cikgu ayu dberkati Allah n terima kasih kerana mendidik anak saya Amirah Zulfa Izzati. Kepada ibu dan bapa terima kasih kerana menghantarkan anak ke sekolah. 11012017 Terima kasih Peter kerana mengajar cikgu.

Peranan utama dalam mendidik anak-anak. Saya sayangkan anak-anak murid saya. Saya didik murid saya mengikut cara saya.

Selamat Hari Guru Untuk semua guru yang mulia. Cikgu Dhiya menambah bahawa dia juga manusia biasa yang banyak kekurangan. Katanya yang turut berkongsi terdapat ibu bapa yang bertemu beliau dan mengucapkan terima kasih serta mengalirkan air mata kerana berjaya mendidik anak mereka.

Terima kasih ibu dan ayah kerana telah melahirkan membesarkan dan mendidik dengan ilmu agama dan menyayangi saya sepenuh jiwa. Kepada cikgu-cikgu semua selamat mengajar kembali. 8 thoughts on Terima Kasih Cikgu Haru May 16 2011.

Dia bukan saja cikgu kat sekolahdia juga cikgu yg mengajar aku erti kehidupan mendidik aku sejak lahirI miss you so much abah. Selamat Hari Guru Terima Kasih Cikgu pada 1752016 - jumlah. Tumbang kami tumbanglah anak-anak PPKI.

Saya dapati dia masih memakai baju lusuh semalam. Teruskan mengajar anak-anak kami semua. Siapa la kita tanpa cikgubesarnya pengorbanan cikgu nak bentuk saya jadi orang macam hari niterima kasih cikgu.

Terima kasih Cikgu atas segala ilmu yang dicurahkan. 2155 hits Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Selamat Hari Guru Terima Kasih Cikgu Setiap tahun tanggal 16 Mei kita semua sedia maklum adalah hari yang paling bahagia buat warga pendidik Ada yang panggil mereka ni cikgu ustaz ustazah sir tok guru sif. Semoga segala urusan cikgu dipermudahkan selepas ni.

Jiwa semangat dan keikhlasannya sebagai pendidik termasuk kepada anak istimewa membuatkan kami adik-beradik jatuh hati terhadap profesion perguruan. Minta maaf atas yang telah saya buat kesalahan kepada cikgu. Tak kira anak tukang sapu tak kira anak raja.

Teruslah mendoakan kesejahteraan mereka. Tak boleh terima cara didikan saya tukar anak ke sekolah lain atau request cikgu lain mengajar kelas anak. Insya-Allah saya akan terus menyumbang bakti dan tenaga untuk mendidik mereka selain berharap ibu bapa juga akan terus memberi kerjasama dan menyokong usaha kami.

Slmt hari guru jugak aku ucapkan kpd semua ckgutnpa mereka mgkin aku xakan jadi seperti skrgdan slmt ari guru buat kwn2 aku yg dah nak jadi gurudulu korang selalu nakal mase sekolahsekrg ko taw la ape rasenye bile pelajar nakal depan koranghaha. Percayalah anak-anak kita semua ialah anugerah yang sangat istimewa. Terima kasih cikgu SEMUANYA bermula dari arwah ayah.

Peter kita ke asrama sekarang tukar baju kamu yang koyak tu. Terima kasih kerana terus cekal mendidik anak bangsa tanpa mengenal sedikit pun erti penat lelah. Dia menurut arahan saya.

Reply atikah December 26 2015 - 1011 AM. Dont mind all the hate. Saya berpesan kepada diri saya dan menyeru kepada sidang jumaat.

Besar sungguh pengorbanan cikgu-cikgu demi mencurahkan ilmu pengetahuan kepada anak didiknya. Selamat hari guru juga buat semua cikgu2 Terima kasih kerana mendidik kami. Murid-murid saya semua sama di mata saya.

Terima kasih Cikgu atas segala ilmu yang dicurahkan. You have done great cikgu. Selamat hari guru juga buat semua cikgu2 Terima kasih kerana mendidik kami.

Bila ada d3nda itu bermaksud saya hendak mendidik mereka dari berbuat kesil4pan yang sama. Kami berjalan menuju asrama. Sayang ibu dan ayah.

Jasa kalian akan selalu Continue reading. Jadi hargailah cikgu-cikgu kita ya. 19022021 Mereka juga berterima kasih kepada guru berkenaan kerana telah berbakti memberi ilmu kepada para pelajar.

Terima kasih cikgu kerana memberi saya ilmu pengetahuan dan mendidik kami dengan baik dan yang cikgu bagi kepada saya. Terima kasih cikgu kerana memberi saya ilmu pengetahuan dan mendidik kami dengan baik dan yang cikgu bagi kepada saya.

Selamat Hari Guru Terima Kasih Cikgu

Ucapan Hari Guru Terkini Archives 1001 Ucapan

Ibu Berbicara Terima Kasih Cikgu

Matdingunung Blogspot Com Terima Kasih Anak Anak Muridku

Terima Kasih Cikgu

Ucapan Hari Guru Terkini Archives 1001 Ucapan

Ucapan Hari Guru Archives 1001 Ucapan

Ucapan Terima Kasih Archives 1001 Ucapan

Cerita Cetera Ceritera Terima Kasih Cikgu

Ucapan Hari Guru Terkini Archives 1001 Ucapan

Terima Kasih Cikgu Smk Seksyen 16 Flip Ebook Pages 1 40 Anyflip Anyflip

Koleksi Ucapan Selamat Hari Guru Kepada Guru Tersayang

Terima Kasih Cikgu

Terima Kasih Cikgu Smk Seksyen 16 Flip Ebook Pages 1 40 Anyflip Anyflip

Ucapan Terima Kasih Archives 1001 Ucapan

سڬالاڽ موڠكين Sajak Untuk Guru Oleh Penyair Buta

Seindah Seceria Pelangi Terima Kasih Cikgu

Ucapan Hari Guru Archives 1001 Ucapan

Selamat Hari Guru Flip Ebook Pages 1 11 Anyflip Anyflip


LihatTutupKomentar